Organizacja eventów

Witaj w świecie EVENTÓW BEAUTY!
Jesteśmy firmą, która zajmuje się kompleksowo gabinetami Beauty. Znasz nas z szerokiej oferty audytów salonu, szkoleń z masażu i kosmetologii, ale zajmujemy się również organizacją EVENTÓW!
Organizujemy wydarzenia dla salonów, które chcą zwiększyć swoje zyski, pozyskać klientów, a także wzmocnić ich lojalność. Event to impreza, która nie musi Cię wiele kosztować, ale za to przyniesie Ci wielotysięczny zysk! Przekonali się już o tym właściciele wielu salonów, dla których zorganizowaliśmy i przeprowadziliśmy EVENT.
Organizacja eventu wymaga dużej ilości pracy, umiejętności planowania i koordynowania wielu działań. To nie zadanie na jeden dzień. My jesteśmy od tego, żeby opracować cały event dla Ciebie, a Ty będziesz cieszyć się sukcesem Twojego biznesu Beauty!
Co obejmuje nasza usługa zorganizowania eventu?
  • określenie celu wydarzenia i grupy Twoich gości,
  • opracowanie programu eventu, zgodnie z strategią Twojej firmy,
  • pozyskiwanie partnerów, sponsorów,
  • promocja wydarzenia (marketing w mediach, grafiki, ulotki),
  • nadzór i wsparcie nad skutecznym przebiegiem eventu,
  • działania po wydarzeniu, zdobywanie opinii, relacja z wydarzenia,
  • pomiar efektów,
Zapewniamy obsługę na najwyższym poziomie!
Cena 2150zł brutto.
Dodatkowe koszty, które doliczamy dla salonów poza Trójmiastem:
*dojazd
*nocleg z posiłkiem (w zależności od odległości salonu)
Co nas wyróżnia?
  • w tematyce Beauty pracujemy od 20 lat
  • od 10 lat prowadzimy własne salony Beauty
  • potrafimy doprecyzować tematykę eventu do każdych warunków salonu i jego oferty
  • wykonaliśmy już wiele eventów, które przyniosły salonom wielotysięczne zyski i wzmocniły ich markę na rynku
  • nadzorujemy każdy etap organizacji i przebiegu eventu, co daje jego pewną skuteczność
Zadzwoń lub napisz, a omówimy jak taki event może wyglądać w Twoim salonie!