Psychologia marketingu i nowych mediów w branży beauty

Promocja!

Original price was: 2 290,00 zł.Current price is: 890,00 zł.

9 w magazynie

Kategoria:

Opis

Takiego szkolenia nie  było jeszcze na rynku !!!!!!

Jest to szkolenie inne niż wszystkie szkolenia z  marketingu i nowych mediów w branży beauty.

 

Nie chcemy nauczyć Was tego co wszyscy czyli jak układać posty , jak robić duże zasięgi  bo  marketing ma służyć Tobie  do Twoich wyznaczonych celów.

Jeżeli stwierdzisz, że Twoim celem jest większa sprzedaż usług, Twoje „Ścieżki Marketingowe Klienta” układamy pod sprzedaż usług.

Jeżeli Twoim głównym celem jest budowanie wizerunku eksperta  – Twoje „ścieżki Marketingowe Klienta” będą wyglądały zupełnie inaczej.

Chcemy ułożyć cały Marketing  pod Twoje cele, dlatego  przyjmujemy   na szkolenie tylko 10 osób.

Bezpośrednie cele szkolenia:

  1. Zbudowanie rozpoznawalnej Marki swojej firmy w Internecie.
  2. Budowanie wizerunku eksperta na obszarze działania salonu
  3. Ułożenie 6 „Marketingowych Ścieżek Klienta” przez które przechodzi wasz klient bez waszego udziału i dokonuje zakupu.
  4. Budowanie więzi z klientami.
  5. Poprzez Media Społecznościowe angażowanie klienta w procesy zabiegowe.

 

Szkolenie w wersji stacjonarnej- 4 marca 2024

Godzina: 8:00 – 18:00 ( 10 godzin)

Miejsce: ul. Pucka 10 Reda Bałtycka Akademia Masażu i Kosmetologii

 

Każdy z uczestników będzie miał opracowany audyt mediów na których już działa.

Jeżeli są to Twoje początki dostaniesz opracowaną pod Ciebie strategię na najbliższe miesiące.

Dlatego jesteśmy to w stanie zrobić tylko dla 10 osób.

 

Moduł 1: Wprowadzenie do Marketingu  i Nowych Mediów

Moduł 2: Tworzenie Strategii

2.1. Określenie Celów Salonu

  • Ustalamy cele każdego z uczestników na najbliższy rok
  • W którym punkcie jesteśmy, a gdzie chcemy dojść

2.2. Wybór Kanałów i Platform

  • Analiza popularności i efektywności w branży beauty
  • Wybór kanałów i platform dla każdego uczestnika szkolenia

 

Moduł 3: Strona Internetowa

3.1. Analiza stron internetowych uczestników szkolenia

  • Nawigacja i struktura
  • Responsywność i mobilność
  • Szybkość ładowania
  • Co do zmiany , co do wdrożenia  – układamy plan

Moduł 4: Instagram jako bardzo dobry kanał sprzedażowy

4.1. Tworzenie konta na Instagramie lub audyt już istniejącego konta

  • Układamy w poprawny sposób Instagram każdego uczestnika

4.2. Tworzenie wysokiej jakości treści/Plan publikacji na najbliższy miesiąc

  • Skąd brać pomysły na  wartościowe treści
  • Zasady publikacji postów, rolek i storys
  • Tworzymy plan publikacji na najbliższy miesiąc

 

Moduł 5: Marketingowe ścieżki klienta

5.1. Marketingowa ścieżka klienta

  • Co to jest?
  • Czemu służy?

5.2. Tworzenie pierwszej Ścieżki Klienta dla każdego uczestnika.

5.3 Tworzenie drugiej Ścieżki Klienta.

5.4 Tworzenie trzeciej Ścieżki Klienta.

5.5 Tworzenie czwartej Ścieżki Klienta.

5.6 Tworzenie piątej Ścieżki Klienta.

5.7 Tworzenie szóstej Ścieżki Klienta.

 

Moduł 6: Organizacja eventów oraz wydarzeń w salonie jako jedna z opcji marketingu

6.1. Po co to robimy?

6.2.  Jak szukamy partnerów?

6.3.  Ułożenie planu na najbliższy event w salonie oraz jego organizacja.

 

Moduł 7:  Współpraca z partnerami i influenserami

7.1. Kogo wybieramy do współpracy?

  • Jak układamy taką współpracę?
  • Jakie przygotowujemy umowy do podpisania?
  • Jak monitorujemy całe przedsięwzięcie?

 

Moduł Bonusowy: GP CHAT

  • Co to jest GP CHAT i w czym nam może pomóc
  • Jak korzystać  z GP CZATA

Zakończenie: Wnioski i Plan Działania

  • Podsumowanie szkolenia